Friday, August 3, 2012

Cara menurunkan darah tinggi





Antara cara untuk menurunkan darah tinggi yang pernah saya cuba ialah:


Image Detail
ha! ini dia asam keping... mcm mana nak buat kan dengan asam keping ni??
antara caranya...
rendamkan asam keping ni dalam air panas.... biar kan smpai air panas tu jadi suam.. pastu minum la.. insyaallah ini dapat juga membantu...





selain itu.. ada jugak kata.. guna daun sup...
 ha.. ni dia daun sup.. hehehe... cuba la letak kan dalam hidangan.. ada jugak yang ckp.. makan mcm tu je.. ala2.. ulam... mana tahu.. boleh kurangkan darah tinggi tu...





ha! kawan2.. ni la koko.. (ape kes la minah ni tunjuk koko pulak?? nak suruh telan benda ni ke??) hehe actully koko ni salah satu ubat untuk darah tinggi.. caranya.. dengan menggunakan serbuk koko ye.. bukan biji koko mcm gambar hiasan tu... serbuk koko boleh di dapati di mana2 pasaraya... caranya.. bancuh serbuk koko tu dgn air panas.. dan minum.. rasanya.. memang pahit.. biasa la ubatkan.. =) okay.. tu je nak share.. mana tahu boleh membantu.. kalau2 nak cuba.. tp kalau da teruk.. better terus jumpa doktor... =)


No comments:

Post a Comment

LIKE THIS ON FB

There was an error in this gadget